Montag, 22. Dezember 2008

D Wiwinanagschigschi us der Bibi


Patrick Frey hat die Weihnachtsgeschichte neu geschrieben. Jetzt gibt es eine Single-Hörbuch CD mit Bonus Filmtrack. Ein gelungenes Sprachexperiment und ideales Weihnachtsgeschenk. Für die einen eine Provokation, für die andern einKomikgenuss.Textausschnitt: ... Und de Ängäng Gaga isch in ihres Schlaschlazizi inecho und hät gseit: Gugutata Mama de Hehegogo sei mit Didi. Und d Juju Mama hät grossi Schischi übercho, aber de Ängäng Gaga hät gseit: Du muesch kei Schischi ha! Es isch eso: Bald wirsch du en Soso übercho und du wirsch en Jeje taufe. Und de Jeje wird wachse und er wird in Chichigaga cho und dänn i d Puputätä, aber alli Mämä uf der ganze Wäwä werded em Jeje, Soso Gogo säge. Aber da hät d Juju Mama zum Ängäng Gaga gseit: Säg Gaga, wie söll das ga? Wänn ich na gar nie mit em Jojo und au mit keim andere Mama i der Pfapfa gsi bin ...


Keine Kommentare: